top-Όροι και Προϋποθέσεις

Όροι και Προϋποθέσεις

Για την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων και την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - επιβατών, ισχύουν οι κάτωθι πολιτικές της εταιρείας:

 

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ

Τα δρομολόγια και οι τιμοκατάλογοι που αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας (www.crazyholidays.gr) είναι υπο ισχύ κι ενημερώνονται καθημερινά υπό την ευθύνη της εταιρίας. Για οτιδήποτε δεν αναφέρεται στα δρομολόγια ή τους τιμοκαταλόγους παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνούν άμεσα μαζί μας.

 

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Το γραφείο γενικού Τουρισμού Crazy Holidays επιστρέφει το 80% της τιμής του εισιτηρίου σε περίπτωση που ακυρώσει ο επιβάτης την κράτηση της θέσεως από την ημέρα έκδοσης εισιτηρίου και έως 8 ημέρες  προ της αναχωρήσεως. Η συνολική αξία του εισιτηρίου είναι μη επιστρέψιμη για ακυρώσεις 15 ημέρων προ της αναχωρήσεως και έως την ημέρα του ταξιδιού. Οι επιστροφές χρημάτων για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με κάρτα μπορούν να γίνουν μόνο σε ελληνικούς τραπεζικούς λογαριασμούς ή στο γραφείο αγοράς του εισιτηρίου. Οι επιστροφές χρημάτων σε τραπεζικούς λογαριασμούς του εξωτερικού πραγματοποιούνται με χρέωση του παραλήπτη.

 

ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Αλλαγές εισιτηρίων μπορούν να γίνουν μόνο στην ημερομηνία και ώρα του ταξιδίου και μόνο μία φορά. Δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές στην κατεύθυνση ή τον προορισμό του ταξιδίου, μεταβίβαση εισιτηρίου σε άλλον επιβάτη ή συμψιφισμός του αντιτίμου του εισιτηρίου με άλλο προϊόν της εταιρείας. Αλλαγές μπορούν να γίνουν μέχρι και δύο ώρες πρίν την αναχώρηση του δρομολογίου για τις γραμμές  που εξυπηρετούν την Τουρκία και την Αλβανία. Για όλες τις υπόλοιπες γραμμές οι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι της προηγούμενης μέρας. Εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία μετάβασης ή επιστροφής έχουν ισχύ για μέχρι 3 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης.

 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ - ΕΞΟΦΛΗΣΗ

Κράτηση εισιτηρίων για τις γραμμές που εξυπηρετούν την Τουρκία και την Αλβανία ισχύουν μέχρι 2 ώρες προ του επιλεγμένου δρομολογίου. Μετα το πέρας του χρονικού αυτού περιθωρίου δεν έχει καμία ευθύνη η εταιρία για τις ακυρώσεις των κρατήσεων κι ό,τι συνέπειες αυτό έχει. Για όλες τις υπόλοιπες γραμμές οι κρατήσεις ισχύουν μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι της προηγούμενης μέρας. 

 

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Κάθε επιβάτης έχει το δικαίωμα να φέρει μία (1) αποσκευή εικοσιπέντε (25) κιλών (kg), μία (1) χειραποσκευή οχτώ (8) κιλών (kg) και μία (1) αποσκευή με φορητό υπολογιστή (laptop) ή tablet. Οποιαδήποτε άλλη μεταφορά αποσκευών θα πρέπει να γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το γραφείο και με ανάλογο κόστος.

 

ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

Σε οποιαδήποτε περίπτωση ένας επιβάτης είναι ανήλικος θα πρέπει να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, νόμιμο κηδεμόνα τουλάχιστον ο οποίος θα πρέπει να φέρει και την ενυπόγραφη συγκατάθεση του δεύτερου κηδεμόνα, επικυρωμένη σε ΚΕΠ ή από την Αστυνομία.

Σε περίπτωση μεταφοράς ανηλίκων που ανήκουν σε κάποιο γκρουπ (π.χ. αθλητική ομάδα) θα πρέπει να υπάρχει ενήλικος συνοδός ο οποίος θα φέρει ενυπόγραφη συγκατάθεση και των δύο κηδεμόνων για κάθε ανήλικο, επικυρωμένη σε ΚΕΠ ή από την Αστυνομία. 

Σε περίπτωση ανηλίκων που πρέπει να ταξιδέψουν μόνοι τους, θα πρέπει να υπάρχει ενυπόγραφη συγκατάθεση και των δύο κηδεμόνων, επικυρωμένη αυστηρά και μόνο από την Αστυνομία την οποία και θα χρειαστεί να υποδείξουν κατά την έκδοση των εισιτηρίων.

 

ΟΡΘΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η μη κόσμια συμπεριφορά αμφοτέρων προσωπικού και επιβατών /πελατών. Κατά τη διάρκεια των συναλλαγών και των ταξιδίων όλοι οφείλουν να είναι κόσμιοι και να σέβονται τους συνεπιβάτες και το προσωπικό που εργάζεται. Άτομα που είναι οξύθυμα, αγενή, εριστικά, βίαια ή υπό την επήρεια τοξικών ουσιών θα απομακρύνονται από την Αστυνομία και θα διώκονται ποινικά σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Οι επιβάτες πρέπει να κάθονται πάντα στις θέσεις που αναγράφονται στα εισιτήρια τους καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδίου και να μην αλλάζουν εκτός αν τους υποδείξει διαφορετικά ο οδηγός. 

Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τα προσωπικά του αντικείμενα και το προσωπικό και η εταιρεία δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για παραμελημένα και χαμένα αντικείμενα, αποσκευές κλπ 

 

 

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Έχοντας αυστηρά υπόψη την καλή μεταχείριση των ζώων ζητούμε από τους επιβάτες να μας ενημερώνουν αν θέλουν να μεταφέρουν τα κατοικίδια τους εκ των προτέρω ώστε να τους συμβουλεύουμε σχετικά με το τί ισχύει για κάθε γραμμή και συνεργαζόμενη εταιρεία όπως και, βάση της εμπειρίας μας, τί είναι καλύτερο για την υγεία και την άνεση του ζώου κατά το επιλεγμένο δρομολόγιο, ώστε κατόπιν να επιλέγουν ενημερωμένοι και με πλήρη προσωπική τους ευθύνη αν θέλουν το κατοικίδιο να ταξιδέψει υπο τις συνθήκες που προσφέρει η κάθε γραμμή.

 

Το γραφείο Crazy Holidays σας ευχαριστεί για την επιλογή και την εμπιστοσύνη σας

 




Login-iconLogin